14 ožujka 2006

moja prva prospavana noc

Eto...to je bilo nocas, jela sam zadnji put u 8 navecer, derala se i u kreveticu i na rukama i stalno do pola 11, onda napokon zaspala, i bez hrane spavala do 6 ujutro!!
Mama se ujutro malo cudila, jer nisam bas puno jela navecer, moram priznati da i nisam bas neka izjelica.
Vidjet cemo kako ce biti ovu noc, mislim da mama sumnja da je ovo bila puka slucajnost. Mama stalno nesto planira, pise si u svoju tekicu kad ja sto radim, ali svaki drugi dan joj priredim novo iznenadjenje, i nista joj vise ne funkcionira kako planira.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Planira, kažeš. HA HA. Moja je čak jedno vrijeme vodila Plan sisanja i hranjenja u EXCEL-u!!! No osim što su žuti kvadratići razbacani po čitavom papiru zgodno izgledali i što ih je tata okolo pokazivao kao zgodnu foru, neke druge koristi od njih nije bilo. Zato kaži mami da se okani planiranja i prepusti trenutku. Bolje nek' ode s mojom večeras na kavu, umjesto da ti broji mililitre i planira ritam. Ah ti starci, nikad ništa neće naučiti!

4popovica kaže...

Bude se moja mama čula s tvojom mamom za kavu.