15 ožujka 2006

još jedno čudo danas

Danas sam zaspala sama u svom krevetiću bez ikakvih maminih intervencija, mislim da mi je malo počela ići na živce muzika koju mi mama pušta za uspavljivanje. Stalno to Hladno pivo, dosta mi je više...
Igrala sam se sama oko pola sata, ni ja ne znam kaj mi je bilo zanimljivije sjene na zidu ili crvenožuti medo, i zapajala. Mama me svaki čas pogledavala, ali pametno, nije me htjela previše dirati, i skužila sam ja nju, poskrivečki me gledala.
Na kraju sam utonula u svijet snova, i baš mi je bilo fino.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Tebe tvoja mama davi s Hladnim pivom, a ja svoju "mučim" s istim bendom. Jest da ga i ona voli, ali u ovih 7 mjeseci koliko dugog je to moja jedina muzika za dnevno uspavljivanje, kaže da joj već pomalo izlaze na nos. Usta, uši... Ma na sve!

Anonimno kaže...

reci mami da ti pusti ponekad i Satana panonskog cisto da vidis da Hladno pivo nije toliko grozno:)