06 lipnja 2006

Ne, ne boli me uho

...ja sam samo foto model u tetinom večernjaku
http://www.vecernji-list.hr/home/otvoreno/565790/index.do


Tata, boli me uho, požalio mi se u petak navečer desetogodišnji sin. U 19.10 bili smo u ambulanti u Dubravi. Bila je potpuno prazna, samo su spremačice radile svoj posao. Čistačica mi odgovara da je radno vrijeme do 19.30, ali nije bilo pacijenata pa je osoblje otišlo kući! Pa zar radno vrijeme nije radno vrijeme? - priča nam zaprepašteni otac Dražen Bušić iz zagrebačke Dubrave.
- A kamo da sada idemo, upitao sam je. Objasnila mi je kako bi dežurstvo do 22 sata trebali osiguravati svi Domovi zdravlja, ali se toga nitko ne pridržava, pa je najbolje da odemo u bolnicu. No, upozorila nas je da ne idemo u nama najbližu Novu bolnicu jer tamo ne primaju mlađe od 15 godina. I tako smo krenuli u KBC Rebro - objašnjava...

1 komentar:

Anonimno kaže...

Kako moja cura ima super brata! Tko zna možda i ona postane jednog dana manekenka (a ja nogometaš). Ha, ha!