04 svibnja 2006

prvo vađenje krvi

jučer sam bila kod doktorice na kontroli, imam već 5650 g, a dugačka sam 62 cm.
sve je bilo za 5, samo mi je teta rekla da sam malo blijeda pa me poslala na vađenje krvi, da provjeri željezo.

"hm, pa kako ne bi bila blijeda upravo sam preboljela vodene kozice, a sunca nisam vidjela danima".

danas sam s mamom bila u laboratoriju, i čak sam se i brzo smirila...moram se pohvaliti da sam bila hrabrija od jedne velike curice koja je napravila pravi drečavi show u čekaonici.
sad čekamo nalaze...

2 komentara:

Anonimno kaže...

Hej Pepica, pa ti ak' tako nastaviš s tim kilogramima i centimetrima još ćeš me i prešišati! Ja sam naime s 3 mjeseca imao manje kila nego ti i isto toliko centimetara (5200g i 62cm). Saljem ti VELIKU pusu.

4popovica kaže...

i ja tebi šaljem pusu, izgledaš supač na biciklu :)